tirsdag 29. september 2009

Beste Bilde



















Det er kjempevanskelig å finne ditt beste bilde. Etter langt om lenge så kom jeg frem til dette bildet av min hund. Grunnen til at jeg kom fram til akkurat dette bilde er mye pga at hunden min er livredd kameraet mitt, og dermed er det skjeldent jeg får tatt bilder av henne. Men når hun er på stranden, er det som om hun er i sin egen verden og glemmer alt rundt henne. Da fikk jeg tatt en hel haug med bilder.

Dette bildet er bevegelsesfullt og spennende. Man kan se at det er mye kraft i hunden, for føttene er spendt og hun rister løst på noe ymse hun har funnet i sanden. Det er rett og slett enorme krefter i den hunden, og jeg føler jeg har fått det ganske bra fram i bildet. Hun ser ut som et lite villdyr!

Jeg har dratt opp konrastene i bildet for å få mer ugjevnheter i pelsen, fremme skyggene i pelsen og i sanden. Jeg har gjort fargene en smule mindre blå og mer rødlige.

Alt i alt føler jeg at jeg har fanget det rette uttrykket: Energien, kreftene og den villtre følelsen av frihet og ekstase.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar