onsdag 6. januar 2010

Parktur i Dublin

Sist sommer var jeg på orkestertur i Dublin. Her fikk jeg sjansjen til å ta noen fine bilder, i det litt annerledes miljøet. De bildene jeg synes ble bra var de fargerike og friske bildene jeg fikk tatt på vei til Dublin Zoo. Vi gikk gjennom en stor og flott park hvor folk lå på gresset og solte seg, spiste lunsj og bare slappet av. Vi tok selv en liten spisepause her, og hva er ikke bedre enn å ta masse bilder?

Her er et ørlite glimt av alle bildene jeg fikk tatt:






Jeg synes det var et utrolig fint lys dennne dagen. Det bringer frem friske farger og fine detajer i bildene.



 
"Black And White". Det er fine kontraster i dette bilde, og grønnfargen gjør bildet friskt og gir meg følelsen av sommer igjen!



Jeg er glad i bilder som er tatt nært. Jeg føler det kommer frem et tydeligere uttrykk i bildet. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar